تبلیغات
طلوع خورشیدی - حامله شدن بلافاصله بعد ازقطع قرص های جلوگیری
طلوع خورشیدی
بهترین نیستیم اما بهترین ها انتخابمان میکنند

حامله شدن بلافاصله بعد ازقطع قرص های جلوگیری
با سلام-به دلیل آندومتریوز گرید 3 دوماهه پیش لاپاراسکوپی کردم.3 ماه قرص ال دی پس از آن تجویز شد(به صورت پیاپی).در اواسط ماه سوم با وجود مصرف قرص پریود شدم.اشتباها دو روز اول پریود را باز هم از قرص استفاده کردم.حال اگر بخواهم برای حاملگی در این ماه تلاش کنم ودیگر قرص نخورم این موضوع مشکلی ایجاد نمی کندوآیا احتمال حاملگی هست؟


جواب :


من متوجه نشدم که سوال شما چه ربطی به بیماری آندومتریوز داره

اگه به خاطر بیماری آندومتریوز اقداماتی برای شما انجام شده و چند ماهی باید از قرص های جلوگیری به منظور درمانی استفاده کنید... خوب همین کار رو انجام بدید. و به محض اینکه دارو رو قطع کردید می توانید اقدام به مقاربت
کنید و حتی حامله بشوید. هیچ مدرک و یافته علمی و گزارشی وجود نداره که ادعا کنه بلافاصله حامله شدن بعد از قرص ها ایجاد مشکل می کند...

اما اینکه کی حامله می شوید این بستگی به وضع جسمی شما و همسرتون داره... منتها اگر مشکلی نباشد 80% زوجین بعد از یک سال نتیجه میگیرند ..20% هم جزء مشکل دار ها به حساب میان... بعضی ها هم حتی بعد از 2 هفته باردار میشن...

از طرف دیگه ما در باره این مطلب هم صحبت کردیم که اگر بطور اتفاقی خانمی در حین استفاده از قرص های جلوگیری و در روز های آخر باردار شده باشد... عوارض قابل توجهی دیده نشده است..


طبقه بندی: سوالات متداول در ارتباط با تنظیم خانواده، 
ارسال توسط احسان
آرشیو مطالب
امکانات جانبی
blogskin

دانلود فیلم

سایت ساز رایگان

بهراد آنلاین

کلیپ موبایل

دانلود فیلم

نرم افزار موبایل

قائم پرس